تیتر روزنامه های ورزشی امروز

  • ۰
  • ۰

طلاست



خرید ساعت مچی ارزان

خرید ساعت از آن گروه کارهایی است که همـواره سبک ویِژگزینشه خود را دارد. می توانید وارد اولین مغازه شوید و نزدیک ترین ساعت را بخرید...همچنین می توانید کمی جهت درآمدتان ارزش قائل شوید و قبل از رفتن به فروشگاه، درمورد ساعت ها اطلاعات کسب بکنید . شما کدام نحوه را انتخاب می بکنید ؟

انجام ندهید؛ به تمام آنچه می شنوید اعتماد نکنید

هیچ برندی در جهان کالاها خود را بیشتر از ۲ یا ۳ سال گارانتی نمی نماید . چنانچه فروشنده ای خلاف این را گفت خیلی به حرف هایش اعتماد نکنید. گارانتی ها اکثرا ٌ حاوی موتور ساعت است خسارت واردی از قبیل تغییر رنگ ساعت، حساسیت، باتری شیشه برعهده خودتان خواهد بود.

انجام ندهید؛ به تخفیف های عجیب اعتماد نکنید

پیشنهاد تخفیف بالا از طرف فروشنده نشانه بهتر ی نیست. قیمت برندهای معتبر در تمام جای جهان همموزیک است و فروشگاه ها به صورت خودسرانه اقدام به حراج نمی کنند.

انجام دهید؛ خرید از فروشگاه های معتبر

جدای از موارد اقتصادی از آنجا که ساعت به طور مستقیم با پوست شما در ارتباط است، ارزش بسیار زیاد ی دارد که در خرید آن وسواس به خرج دهید. بسیاری از برندهای مشهور جهت نمایندگی دارند که می توان آدرس آنها را در اینترنت پیدا کرد. گاهی وقتها در بعضی فروشگاه ها ساعت های تقلبی را به اسم ساعت مهم می فروشند. فروشگاه های رسمی اکثرا ٌ گواهینامـه معتبری دارند که صحت کارشان را تایید می نماید . این گواهینامـه ها را در نمایندگی های مارک امپریو می بینیم.

انجام بدهید؛ جستجوگر باشید

اگر قرار است یک ساعت با برند زیاد دیده شده انتخاب بکنید ، خوب است سری به سایت اینترنتی آن بزنید درباره اش اطلاعات کافی کسب بکنید . با دیدن مد ها می توانید شماره داستانی مـدل هایی که مورد پسندتان قرار گرفته را یادداشت بکنید و به یکی از نمایندگی ها یا ساعت فروشی های معتبر بروید.

انجام دهید؛ تست ی جهت صحت اصالت

تمام برندهای معتبر نام را حداقل ۲ بار روی ساعت حک می کنند. آنها این کار را اکثرا ٌ داخـل صفحه روی قفل با دقت تمام انجام می دهند. این نکات احتمال دارد جهت ساعت های تقلبی نیز در نظر گرفته شود اما غیرشاید که تمام ظرافت یکجا همزمان انجام شود.

انجام دهید؛ با چشـم باز خرید بکنید

قبل از خرید اطلاعاتی راجع به جنس بند و ضدآب بودن ساعت به دست آورید. بد نیست از فروشنده روش تنظیمات ساعت را بپرسید. کارت گارانتی مهر امضا شده و پرسش کردن خدمات ارائه شده بعد از خرید، بایستی اولین سوالی باشد که از نمایندگی می پرسید.

انجام ندهید؛ ساعت های پیچیده نخرید

برخی از نمونه ساعت ها شیشه های محدب شکل?بندی هستند که اگر کارت گارانتی هم داشته باشید، تعمیرش کار آسان ای نیست. حتی احتمالا مرمت آنها نرخ ای بیشتر از خرید ساعت روی دستتان بگذارد.

انجام ندهید؛ ولخرجی نکنید

قبل از هر چیز خوب است سقف هزینه تان را جهت خرید ساعت مچی تعیین بکنید . قیمت ساعت در نمایندگی های بازار با فروشگاه های دیگر آن نمایندگی فرق چندانی ندارد. اگر دنبال خرید یک ساعت پیشرفته هستید، با کیفیت ترین انتخاب برای تان ساعت های سه موتوره است. ساعت هایی که غیر از عقربه های اصلی ، ۳ عقربه کوچک را در صفحه خود جا داده اند و اکثرا ٌ یکی از عقربه ها نشانگر کورنومتر، دیگری نشانگر ثانیه و آخری هم نشانگر روز یا شب بودن ساعت موردنظر است.

انجام بدهید؛ ساعت های بهتر را بشناسید

چنانچه برند ساعت برای تان خیلی مهم نیست و تنها به طرح آن ارزش می دهید، بایستی کمی دقیق تر به ساعت ها توجه بکنید . وزن ساعت اولین موضوعی است که ارزش دارد و بعد از آن جنس و نوع بند. ساعت های سنگین بعد از مدتی باعث آزارتان می شوند بندهایی که از فلزهای نامرغوب تولید و ساخت شده اند با قیمت ارزان تر فروخته می شوند بعد از مدتی باعث ایجاد حساسیت خواهند شد. ساعت های بند سیلیکونی طرفداران بسیاری بین جوان ترها پیدا کرده اند. واقعا حاضرید جهت آنها ۲۵۰ هزارتومان خرج بکنید ؟ حتی با اینکه می دانید یک سال پیش آنها را با نصف این قیمت می خریدیم؟

انجام ندهید؛ مناسب سنتان خرید بکنید

سری تاچ قیمت بسیاری ندارند. آنها تلفیقی از ساعت های بند سیلیکونی هستند که اکنون می توان با اشاره سرانگشت کنترلشان کرد. تولیدکننده برای نمایش ساعت از فونت فانتزی استفاده کرده که بیشتر مناسب گروه سنی نوجوانان است. رنگ و فرم ساعت باید مناسب سن سال شما باشد.

انجام دهید؛ ساعت های دوحالته بخرید

ساعت های عقربه ای ظاهر شیک کلاسیکی دارند ولی اگر مدیر یک کمپانی بین المللی نیستید که نباید همیشه کت شلوار و کراوات به تن داشته باشد، خرید ساعت های دوحالته را تحلیل بکنید .

انجام دهید؛ ارزش صفحه نمایش های چراغ دار

نسبتا تمام ساعت ها از نوارهای شب نما استفاده می کنند تا در محیط های تاریک همچنان قابل مصرف باشند. به هر حال ساعت هایی که به صورت پیش فرض چراغ کوچک دارند مناسب تر به نظر می رسند. حتی می توان گاهی از آنها را طوری تنظیم کرد که زمان بالا آوردن دست ها چراغشان به خود روشن شود.

انجام دهید؛ رنگ ساعت را با لبـاس تان همموسیقی بکنید

وقتی کفش مشکی به پا دارید کمربند مشکی بسته اید، ساعتی با بند مشکی مناسب تر است. ساعت های بند قهوه ای را به همین ترتیب استفاده بکنید اما خرید ساعت با بند استیل اولویت دارد چون می توانید آن را آسان تر ست بکنید . تنها نکته زمان خرید این گروه از ساعت ها توجه به وزن آنهاست.

  • ۹۵/۰۳/۱۸
  • علی منصوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی