تیتر روزنامه های ورزشی امروز

  • ۰
  • ۰


دیتاسنتر های گوگل چگونه کار می کنند


miz.jpg (800×533)


 


دیتاسنتر های گوگل قلب تپنده اینترنت هستند :


دیتاسنتر های گوگل مغز اینترنته، دیتاسنتر ها به عنوان موتور هایی در اینترنت هستند، دیتاسنتر ها ساختمان های بزرگ با کلی خنک کننده و کامپیوتر ها هستند، ردیف ردیف ماشین هایی هستند که باهم دیگه مشغول کار هستند که باعث بشه گوگل بتونه کار کنه، من عاشق عملکرد دیتاسنتر ها هستم، من جو کاوا معاون رئیس دیتاسنتر های گوگل هستم، من مسئول تیم طراحی و مدیریت دیتاسنتر های گوگل هستم، همچنین من مسئول محافظت از محیط زیست در برابر گاز های گلخانه ای حاصل از دیتاسنتر های گوگل هستم.


دیتاسنتر های گوگل و نحوه عملکرد آن ها :


این دیتاسنتر در کارولینای جنوبی واقع شده و این یکی از نود شبکه بزرگ دیتاسنتر در کل دنیا محسوب میشه، از بین کارمندان گوگل فقط درصد کمی اجازه ورود به دیتاسنتر های گوگل رو دارند و مردان و زنان زیادی در این دیتاسنتر به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته مشغول به کار هستند اون ها به زبان ساده تر به کارشون خیلی علاقه دارند.


به زبان ساده تر کار من در دیتاسنتر های گوگل چیه ؟ من مدیرساماندهی یکسری افراد غیر قابل کنترل در دیتاسنتر google هستم، من مهندس هستم، من مدیر اداره سخت افزار های جانبی هستم، من چراغ ها رو روشن می کنم و روشن نگه میدارم، و ما از انجام این کار ها لذت میبریم.


و کارمندان دیتاسنتر های گوگل به سختی و با علاقه کار می کنند، بنابراین ما محیط های شاداب و پر انرژی رو براشون فراهم کردیم تا بتونن به همین سختی هم که کار میکنن بازی کنن و سرگرم باشن، ما تا همین الان مرز 3 میلیون ساعت کاری بدون اطلاف وقت رو گذروندیم، سه میلیون ساعت کاری خیلی زیاده و با این تعداد کارمندی که در دیتاسنتر های گوگل کار می کنند موقعیت های شغلی شگفت انگیزی ایجاد میشه و در نتیجه دستاورد های شگفت انگیزی رو هم به همراه داره.


ادامه مقاله را در لینک دیتاسنتر های گوگل مشاهده کنید.

  • ۹۵/۰۵/۲۷
  • علی منصوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی